Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

«Πράσινη» κόντρα με φόντο τα ταξί (VIDEO)

Νέα «πράσινη κόντρα» ξέσπασε με φόντο τα ταξί. Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Λ. Γρηγοράκος ζήτησε την παραίτηση του υπουργού υποδομών, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση του κ. Ραγκούση.
Ο βουλευτής Λεωνίδας Γρηγοράκος, μιλώντας στον Βήμα Fm, ανέφερε με αφορμή την απεργία των ιδιόκτητων ταξί ότι ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Γ. Ραγκούσης, θα μπορούσε να είχε παραιτηθεί αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του.

Στην απάντηση του ο υπουργός τόνισε:..... «Ο κ. Γρηγοράκος ζητά την παραίτηση μέλους της κυβέρνησης που προωθεί την εφαρμογή ενός Νόμου, που και ο ίδιος ο βουλευτής ψήφισε πριν από 4 μόλις μήνες, και σύμφωνα με τον οποίο συντελέστηκε η απελευθέρωση όλων των επαγγελμάτων από τις 2 Ιουλίου. Ένα είναι το πραγματικό και κρίσιμο για την πορεία της χώρας ερώτημα: Θα προχωρήσουμε αποφασιστικά στις αλλαγές που έχει ανάγκη ο τόπος, και ειδικά μάλιστα όταν πρόκειται για την εφαρμογή ενός νόμου που έχουμε ήδη ψηφίσει και υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον ή θα υποταχθούμε στο φόβο του μικροπολιτικού κόστους και στα επιμέρους συμφέροντα συντεχνιών; »


«Υπάρχουν κάποιοι που νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν τα πάντα χωρίς να ρωτάνε, νομίζουν ότι είναι πανίσχυροι» δήλωσε ο βουλευτής Λακωνίας και πρόσθεσε ότι ο πρωθυπουργός θα έπρεπε να είχε «μαζέψει» τον κ. Ραγκούση και τον κ. Ρέππα ώστε να σταματήσει αυτή η κατάσταση.


«Μπορεί να αναλάβουν τις πολιτικές τους ευθύνες κάποιοι για το κατάντημα αυτό στην χώρα και για τη δυσφήμιση. Γιατί να μην παραιτηθεί; Υπάρχουν και τέτοιες λύσεις. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι κολλημένοι στις καρέκλες τους» τόνισε ο κ. Γρηγοράκος.
Σημειώνεται ότι αυτές οι δηλώσεις γίνονται λίγες ώρες πριν την κρίσιμη συνεδρίαση του ΚΤΕ Μεταφορών όπου ο υπουργός θα βρεθεί απέναντι στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και θα κληθεί να τους εξηγήσει την πολιτική που θα ακολουθήσει στην απελευθέρωση του επαγγέλματος.

Ο υπουργός Υγείας Α. Λοβέρδος μιλώντας το πρωί στη ΝΕΤ επεσήμανε ότι ο κ. Ραγκούσης έχει δικαίωμα να ξαναδει το θέμα των ταξί. «Άλλαξε ένας υπουργός. Δεν έχει δικαίωμα να ξαναδει το θέμα; Έχει. Πιστεύω θα βρει λύση» είπε.


Σε ανοιχτό διάλογο και ενδελεχή διαβούλευση για την απελευθέρωση του επαγγέλματος τους με συγκεκριμένα κριτήρια και χωρίς προκαταλήψεις, καλεί η κυβέρνηση τους ιδιοκτήτες ταξί, όπως υπογράμμισε σε ραδιοφωνική συνέντευξη ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος Ηλίας Μόσιαλος.


"Η θέση μας είναι σαφής και έχει εκφραστεί κατ΄ επανάληψη", τόνισε ο κ. Μόσιαλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Flash. "Οι ιδιοκτήτες των ταξί θα πρέπει να προσέλθουν σε διάλογο με την κυβέρνηση. Θα κατατεθούν προτάσεις και από τον αρμόδιο υπουργό, με συγκεκριμένα κριτήρια για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί και θα γίνει ανοιχτή και ενδελεχής διαβούλευση".


"Δεν δικαιολογείται πλέον η απεργία των ιδιοκτητών ταξί", εκτός "αν υπάρχουν άλλοι λόγοι για την συνέχισή της", συνέχισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ο οποίος επεσήμανε ότι η απεργία ξεκίνησε όταν ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Ραγκούσης "έλειπε στις ΗΠΑ".


Ο Τομεάρχης Μεταφορών, Επικοινωνιών και Δικτύων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κοζάνης, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος συναντήθηκε το Σάββατο 23 Ιουλίου με τα προεδρία των Σωματείων ιδιοκτητών Ταξί Γρεβενών, Καστοριάς, Κοζάνης και Φλώρινας στα γραφεία του Σωματείου της Κοζάνης. Αφού άκουσε τις απόψεις των ιδιοκτητών - οδηγών ταξί, εξέφρασε την άποψη της Νέας Δημοκρατίας και έκανε την ακόλουθη δήλωση:


Εφαρμογή του νόμου Ρέππα ζητά η ΝΔ

«Είναι αδιανόητο να αλλάζει η πολιτική της κυβέρνησης στο θέμα των ταξί μέσα σε μια νύχτα με την αλλαγή του Υπουργού της» αναφέρει ο Μιχ. Παπαδόπουλος και προσθέτει ότι « η λογική Ραγκούση μπορεί να δημιουργήσει μεγάλα καρτέλ στον κλάδο».


Όπως αναφέρει ο βουλευτής της ΝΔ: «Το Προεδρικό Διάταγμα που συντάχθηκε από τον κ. Ρέππα είναι στη σωστή κατεύθυνση - σύμφωνα με τα λεγόμενα των ιδιοκτητών ταξί- αν και ποτέ δεν δόθηκε σε δημόσια διαβούλευση ή δεν μας κοινοποιήθηκε».


Στην ανακοίνωση ο υπεύθυνος του τομέα μεταφορών αναφέρει:


1. Δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή οδηγία που να μιλάει για απελευθέρωση των ταξί. Το κάθε κράτος θεσμοθετεί από μόνο του τα ταξί που θέλει


2. Εμείς πιστεύουμε ότι πρέπει να υπάρχει αναλογία πληθυσμού επιβατικού ταξί και αδειών ταξί


3. Στηρίζουμε την αναβάθμιση του επαγγέλματος και τη βελτίωση των παροχών υπηρεσιών προς τους πολίτες.


4. Θα πρέπει να υπάρχει ένας γενικός κανόνας για τη λειτουργία των ταξί και υπό περιπτώσεις στον κάθε Νομό της χώρας (αν είναι τουριστικός, βιομηχανικός Νομός κτλ)
Real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: