Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Δήλωση του Γιάννη Δριβελέγκα, Βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ν. Χαλκιδικής, Ε΄ Αντιπροέδρου της Βουλής των Ελλήνων.

Με την εκλογή μου στη θέση του Ε΄ αντιπροέδρου της Βουλής των Ελλήνων, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω, με κάθε ειλικρίνεια, τις ευχαριστίες μου στον Πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ, Ε. Βενιζέλο, για την πρότασή του, καθώς και όλους τους συναδέλφους μου βουλευτές της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, που με ομοψυχία αποδέχτηκαν την πρότασή του. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους βουλευτές των άλλων κομμάτων της Βουλής των Ελλήνων για τη θετική έκφραση στο πρόσωπό μου και να τους διαβεβαιώνω ότι θα είμαι πάντα διαθέσιμος για την διευκόλυνση και εξυπηρέτηση του Κοινοβουλευτικού τους έργου.
Κυρίως όμως θέλω να ευχαριστήσω και να...
μοιραστώ μαζί τους τις/τους συμπατριώτισσες / τες μου της Χαλκιδικής που χρόνια τώρα με στηρίζουν και με περιβάλουν με την εμπιστοσύνη τους. Η τιμή της εκλογής μου στη θέση του Ε΄ Αντιπροέδρου της Βουλής των Ελλήνων είναι τιμή και για τη Χαλκιδική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: