Επιστολή ιστορικών και πανεπιστημιακών στην υπουργό Παιδείας
Την έντονη αντίδραση επιφανών ιστορικών και πανεπιστημιακών προκαλεί η πρόθεση του υπουργείου Παιδείας να καταργηθεί το μάθημα της Ιστορίας από τη Β’ και Γ’ Λυκείου και να ενταχθεί μόνο ως μάθημα επιλογής στο Λύκειο θεωρητικής κατεύθυνσης.
Σε ανοικτή επιστολή τους προς το υπουργείο Παιδείας, τα μέλη της Ελληνικής Ιστορικής Εταιρείας, που ανήκει στη Διεθνή Ένωση Ιστορικών Σπουδών, υποστηρίζουν ότι το εύρος της ελληνικής ιστορίας δεν..... καλύπτεται από τις τρεις ώρες διδασκαλίας που προβλέπονται για την Α’ Λυκείου και επισημαίνουν ότι η Ιστορία ταλανίζεται όχι μόνο από ανεπαρκείς μεθόδους διδασκαλίας, αλλά και από τις εξετάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, «και αυτό σε μία χώρα, όπου γεννήθηκε η ιστορική επιστήμη», όπως αναφέρουν.
«Θα επρόκειτο για μία καταδίκη του ελληνικού λαού, που έχει διασώσει την ιστορική του μνήμη από την αρχαιότητα ως σήμερα, να υποστεί μέσα από μία ελλειπτική και πτωχή Παιδεία τη μείωση της ιστορικής του γνώσης, με αποτέλεσμα την εξασθένιση της ιστορικής του συνείδησης» αναφέρουν ιστορικοί και πανεπιστημιακοί, σημειώνοντας: «η επαρκής διδασκαλία της είναι απαραίτητη προϋπόθεση μίας Παιδείας ουσιαστικής, μίας ουμανιστικής Παιδείας και γιατί όχι μίας εθνικής - έναν όρο που διέγραψε το υπουργείο Παιδείας από την ονομασία του - εκτός εάν η Πολιτεία μας θέλει να δωρίσει ένα συλλογικό αλτσχάιμερ στον ελληνικό λαό».
newsbeastΣε ανοικτή επιστολή τους προς το υπουργείο Παιδείας, τα μέλη της Ελληνικής Ιστορικής Εταιρείας, που ανήκει στη Διεθνή Ένωση Ιστορικών Σπουδών, υποστηρίζουν ότι το εύρος της ελληνικής ιστορίας δεν..... καλύπτεται από τις τρεις ώρες διδασκαλίας που προβλέπονται για την Α’ Λυκείου και επισημαίνουν ότι η Ιστορία ταλανίζεται όχι μόνο από ανεπαρκείς μεθόδους διδασκαλίας, αλλά και από τις εξετάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, «και αυτό σε μία χώρα, όπου γεννήθηκε η ιστορική επιστήμη», όπως αναφέρουν.
«Θα επρόκειτο για μία καταδίκη του ελληνικού λαού, που έχει διασώσει την ιστορική του μνήμη από την αρχαιότητα ως σήμερα, να υποστεί μέσα από μία ελλειπτική και πτωχή Παιδεία τη μείωση της ιστορικής του γνώσης, με αποτέλεσμα την εξασθένιση της ιστορικής του συνείδησης» αναφέρουν ιστορικοί και πανεπιστημιακοί, σημειώνοντας: «η επαρκής διδασκαλία της είναι απαραίτητη προϋπόθεση μίας Παιδείας ουσιαστικής, μίας ουμανιστικής Παιδείας και γιατί όχι μίας εθνικής - έναν όρο που διέγραψε το υπουργείο Παιδείας από την ονομασία του - εκτός εάν η Πολιτεία μας θέλει να δωρίσει ένα συλλογικό αλτσχάιμερ στον ελληνικό λαό».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου