Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια των τρένων που περνούν από τη σήραγγα των Τεμπών

Κακόγουστη φάρσα αποδείχτηκε τελικά η προειδοποίηση που απηύθυναν άγνωστοι με τηλεφώνημα σε αθηναϊκή εφημερίδα, για τοποθέτηση βόμβας, σε μια από τις σιδηροδρομικές σήραγγες των Τεμπών, από όπου διέρχονται τα δρομολόγια των τρένων.
Μετά από μαζική κινητοποίηση της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής και εξονυχιστική έρευνα στη σήραγγα, τελικά διαπιστώθηκε οτι δεν υπήρχε εκρηκτικός μηχανισμός.
Στο μεταξύ όμως ταλαιπωρήθηκαν οι εκατοντάδες επιβάτες των έξι συνολικά αμαξοστοιχιών -5 επιβατηγών και μίας εμπορικής- οι οποίες κινούνταν στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης. Οι αμαξοστοιχίες ακινητοποιήθηκαν αμέσως μετά το προειδοποιητικό τηλεφώνημα -που έγινε στις 6.45- και σε όλο το διάστημα μέχρι τις 10.30 το βράδυ που ολοκληρώθηκε η έρευνα, οι επιβάτες περίμεναν εντός των βαγονιών.
Στο προειδοποιητικό τηλεφώνημα ο άγνωστος υποστήριξε ότι θα ανατιναχθεί το σιδηροδρομικό τούνελ στα Τέμπη στις 7.42. Αμέσως κινητοποιήθηκαν αστυνομικές δυνάμεις οι οποίες εισήλθαν στη σήραγγα λίγο πριν τις 9 το βράδυ καθώς ο σχετικός κανονισμός προβλέπει την πάροδο εύλογου χρόνου προκειμένου οι ειδικοί να ερευνήσουν την κατάσταση.
Πέντε άτομα της ειδικής ομάδας εξουδετέρωσης βομβών με σκυλιά, εισήλθαν στη σήραγγα την οποία ερεύνησαν σπιθαμή προς σπιθαμή. Επί τόπου είχαν φτάσει και δυνάμεις της ΕΛΑΣ, της Πυροσβεστικής και του ΕΚΑΒ ενώ παρόντες ήταν και ο επιθεωρητής Αστυνομίας Θεσσαλίας Γ. Καμαρινόπουλος καθώς και αστυνομικός διευθυντής Λάρισας Π. Νάνης. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της έρευνας τα ακινητοποιημένα τρένα συνέχισαν τα δρομολόγια τους.

Λόγω του προειδοποιητικού τηλεφωνήματος ακινητοποιήθηκαν:
Η αμαξοστοιχία «502», που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη με 7 βαγόνια και στάθμευσε στη Λάρισα.
Ο προαστιακός «2597» που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λάρισα, ακινητοποιήθηκε στη Ραψάνη.
Η αμαξοστοιχία «8591» που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Καλαμπάκα, ακινητοποιήθηκε στους Νέους Πόρους.
Στο Λιτόχωρο ακινητοποιήθηκαν 3 αμαξοστοιχίες:
Η «57» που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αθήνα
Ο προαστιακός «3591» που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λάρισα και
Η «23505» εμπορική αμαξοστοιχία.

agelioforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: