Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Επιστολή της κ.Τραγανού - Γούναρη Μαρίας για τη βιβλιοθήκη του Πολυγύρου

Αγαπητοί συμπατριώτες

Είμαι μία από εσάς. Οι ρίζες μου είναι βαθιά φυτρωμένες στον Πολύγυρο, τα κλαδιά μου μεγαλωμένα αλλού.
Η χαρά της συμβολικής μας δωρεάς στη μνήμη της μονάκριβης κόρης μας, με την εκφρασμένη επιθυμία μας να συντελέσωμε στην πολιτιστική ζωή του τόπου, έγινε θλίψη, μετά θυμός όταν από σας πληροφορήθηκα τα τελευταία γεγονότα.
Δε θέλω να πιστέψω ότι τα δώδεκα χρόνια που μεσολάβησαν από τότε, οι συχνές επισκέψεις εμού και του συζύγου μου στη Δημαρχεία Πολυγύρου καθώς και οι προσπάθειες του τότε Δημάρχου κυρίου Δημητρίου Τζηρίτη που με ξεχωριστό μεράκι και σεβασμό στην αρχική μορφή του κτιρίου το αναπαλαίωσε, όσο και του προτελευταίου Δημάρχου Πολυγύρου κυρίου Θωμά Καπλάνη που με...... συνέπεια και σπάνια μεθοδικότητα το διαμόρφωσε εσωτερικά σε χώρο υπερσύγχρονης βιβλιοθήκης, πήγαν όλα χαμένα παραμονές εγκαινίων.
Μπορώ να είμαι δίπλα σας και σας καλώ κοντά μου να επιμείνωμε σε ότι πιστεύομε.
Η βιβλιοθήκη είναι δική σας, ας τη διεκδικήσωμε.


Μαρία Τραγανού Γούναρη
Θεμιστοκλή Σοφούλη 5

Θεσσαλονίκη 18-02-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: