"Η εικόνα των βαθμολογικών επιδόσεων στις πανελλαδικές εξετάσεις καταδεικνύει ότι ‘’ενός κακού προηγηθέντος μύρια έπονται’’.
Η κατάργηση της βάσης του 10 οδήγησε μέτριους μαθητές σε ελαστικοποίηση της προσπάθειάς τους, με αποτέλεσμα να έχει αυξηθεί ο αριθμός των υποψηφίων οι οποίοι έγραψαν κάτω από τη βάση. Παρατηρείται, έτσι το φαινόμενο, χιλιάδες γραπτά -σχεδόν 18.000 περισσότερα απ’ ό,τι πέρυσι- να έχουν αξιολογηθεί με μονοψήφιους βαθμούς, ενώ αναμένεται να εισαχθούν φέτος 14.000 υποψήφιοι πιο πολλοί, λόγω του ανοίγματος των θυρών.
Η πολιτική αυτή, της ανεξέλεγκτης – ουσιαστικά – εισαγωγής σε Ανώτατες Σχολές....
οδηγεί στην υποβάθμιση των σπουδών και, παράλληλα, δίνει το ‘’φιλί της ζωής’’ σε Τμήματα τα οποία δεν έχουν καμία σύνδεση με την αγορά εργασίας.
Πολλοί υποψήφιοι που εισάγονται με 3, 4 ή 5, είναι προφανές ότι στοχεύουν μόνο στη δυνατότητα αναβολής στράτευσης και εγκαταλείπουν τις σπουδές τους αμέσως μετά την ΄΄εικονική΄΄ εγγραφή τους στις Σχολές.
Είναι απορίας άξιον, πώς η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, την ώρα που εφαρμόζει αυτή τη συγκεκριμένη πολιτική, εξαγγέλλει… συγχωνεύσεις και καταργήσεις Τμημάτων!
Εννέα μήνες μετά, όφειλε η κα Υπουργός να έχει ξεκαθαρίσει τους στόχους και τους άξονες της πολιτικής, που επιθυμεί να εφαρμόσει, αλλά και να γνωρίζει επακριβώς τι προτίθεται να πράξει.
Το ιδανικό θα ήταν, βέβαια, να είχε προχωρήσει, ήδη, σε πράξεις"
Πολλοί υποψήφιοι που εισάγονται με 3, 4 ή 5, είναι προφανές ότι στοχεύουν μόνο στη δυνατότητα αναβολής στράτευσης και εγκαταλείπουν τις σπουδές τους αμέσως μετά την ΄΄εικονική΄΄ εγγραφή τους στις Σχολές.
Είναι απορίας άξιον, πώς η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, την ώρα που εφαρμόζει αυτή τη συγκεκριμένη πολιτική, εξαγγέλλει… συγχωνεύσεις και καταργήσεις Τμημάτων!
Εννέα μήνες μετά, όφειλε η κα Υπουργός να έχει ξεκαθαρίσει τους στόχους και τους άξονες της πολιτικής, που επιθυμεί να εφαρμόσει, αλλά και να γνωρίζει επακριβώς τι προτίθεται να πράξει.
Το ιδανικό θα ήταν, βέβαια, να είχε προχωρήσει, ήδη, σε πράξεις"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου