Την Κυριακή 20/2 η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού BIT του Μιλάνου έκλεισε τις πύλες της για το 2011. Η Ελλάδα παρουσίασε τους προορισμούς της σε όλη την πόλη με πολλούς τρόπους, οι οποίοι ενίσχυσαν το κλίμα που επικρατεί υπέρ της.
Η Χαλκιδική συμμετέχει στις εκθέσεις του 2011 μέσω του Ε.Ο.Τ., στηρίζοντας κάθε δράση προώθησης που οργανώνεται σε συλλογικό επίπεδο. Οργανωμένοι, προετοιμασμένοι, συντονισμένοι, οι φορείς της Χαλκιδικής είναι πλέον έτοιμοι να διεκδικήσουν μερίδιο της.... Ιταλικής αγοράς.
Στο stand της Χαλκιδικής, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να μιλήσουν με ιταλόφωνους συνεργάτες και να προμηθευτούν πληροφοριακό υλικό στη γλώσσα τους. Στο cocktail που διοργανώθηκε για τουριστικούς πράκτορες από τον Ε.Ο.Τ. Ιταλίας, εκπρόσωποι της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής τόνισαν τη σημασία της Εγνατίας Οδού για την ανάπτυξη του οδικού τουρισμού, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία στους τυχερούς της κλήρωσης να ανακαλύψουν τις ομορφιές της περιοχής μόνοι τους.
Στην περιοχή της Brera, την καλλιτεχνική γειτονιά του Μιλάνου, 10 καταστήματα διαφόρων ειδών στολίστηκαν με ελληνικές σημαίες και κερνούσαν ελληνικά προϊόντα. Το «άρωμα» της Χαλκιδικής στάθηκε δίπλα σε αρώματα που σχεδιάστηκαν ειδικά για την Ελλάδα και οι εικόνες της πλάι στους πίνακες μοντέρνων ζωγράφων.
Στη χώρα του Βατικανού, δε θα μπορούσε να μην είναι διάσημο το Άγιο Όρος. Ο θρησκευτικός τουρισμός ήδη εντάσσει τη Χαλκιδική στο χάρτη των Ιταλικών προτιμήσεων, όπως θα επιβεβαιώσουν και οι εξελίξεις σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υφυπουργού Πολιτισμού & Τουρισμού κου Νικητιάδη.
Οι προϋποθέσεις μετάβασης υπάρχουν, η προβολή γίνεται στοχευμένη, η υποδομή των καταλυμάτων και οι τιμές οργανώνονται σε ελκυστικά πακέτα.
Η Χαλκιδική συμμετέχει στις εκθέσεις του 2011 μέσω του Ε.Ο.Τ., στηρίζοντας κάθε δράση προώθησης που οργανώνεται σε συλλογικό επίπεδο. Οργανωμένοι, προετοιμασμένοι, συντονισμένοι, οι φορείς της Χαλκιδικής είναι πλέον έτοιμοι να διεκδικήσουν μερίδιο της.... Ιταλικής αγοράς.
Στο stand της Χαλκιδικής, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να μιλήσουν με ιταλόφωνους συνεργάτες και να προμηθευτούν πληροφοριακό υλικό στη γλώσσα τους. Στο cocktail που διοργανώθηκε για τουριστικούς πράκτορες από τον Ε.Ο.Τ. Ιταλίας, εκπρόσωποι της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής τόνισαν τη σημασία της Εγνατίας Οδού για την ανάπτυξη του οδικού τουρισμού, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία στους τυχερούς της κλήρωσης να ανακαλύψουν τις ομορφιές της περιοχής μόνοι τους.
Στην περιοχή της Brera, την καλλιτεχνική γειτονιά του Μιλάνου, 10 καταστήματα διαφόρων ειδών στολίστηκαν με ελληνικές σημαίες και κερνούσαν ελληνικά προϊόντα. Το «άρωμα» της Χαλκιδικής στάθηκε δίπλα σε αρώματα που σχεδιάστηκαν ειδικά για την Ελλάδα και οι εικόνες της πλάι στους πίνακες μοντέρνων ζωγράφων.
Στη χώρα του Βατικανού, δε θα μπορούσε να μην είναι διάσημο το Άγιο Όρος. Ο θρησκευτικός τουρισμός ήδη εντάσσει τη Χαλκιδική στο χάρτη των Ιταλικών προτιμήσεων, όπως θα επιβεβαιώσουν και οι εξελίξεις σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υφυπουργού Πολιτισμού & Τουρισμού κου Νικητιάδη.
Οι προϋποθέσεις μετάβασης υπάρχουν, η προβολή γίνεται στοχευμένη, η υποδομή των καταλυμάτων και οι τιμές οργανώνονται σε ελκυστικά πακέτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου