Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Πανελλήνιες 2010: Θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας τη δεύτερη μέρα

Σε κλιμακούμενης δυσκολίας θέματα όπως ισχυρίζονται εξετάσθηκαν σήμερα στα μαθήματα γενική παιδείας Βιολογία, Μαθηματικά, Φυσική και Ιστορία οι υποψήφιοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητές των ημερήσιων γενικών λυκείων και ΕΠΑΛ. Το άριστα δεν ήταν έυκολο σε όλους ωστόσο το 15 δεν φάνηκε άπιαστο όνειρο. Επιστολή βέβαια έστειλε το υπουργείο για το ερώτημα Δ1 στη βιολογία, καθώς μαθητές έκαναν λόγο για ασάφειες.

Οι υποψήφιοι έδιναν το δεύτερο μάθημά τους ενώ την Τετάρτη οι πανελλήνιες συνεχίζονται με τα μαθήματα κατεύθυνσης.

Οι εξετάσεις ξεκίνησαν στις 08:30 και οι πρώτοι υποψήφιοι άρχισαν να βγαίνουν από τα εξεταστικά κέντρα περίπου στις 10:00. Τα θέματα έφτασαν στα εξεταστικά κέντρα κανονικά.

Επιστολή του υπουργείου για την βιολογία

Το ερώτημα Δ1 της Βιολογίας φαίνεται πως δυσκόλεψε τους μαθητές που ζήτησαν μάλιστα και διευκρινίσεις ωστόσο το υπουργείο με επιστολή του που στάλθηκε άμεσα στα σχολεία ενημέρωνε πως η ερώτηση ήταν σαφής και δεν χρειαζόταν καμία διευκρίνιση ή επεξήγηση. Σε γενικές γραμμές οι μαθητές χαρακτήρισαν τα θέματα μέτριας δυσκολίας, ωστόσο λίγοι έκαναν λόγω για άριστη επίδοση. Για πρώτη φορά φέτος, μετά από αρκετά χρόνια μάλιστα στην ύλη μπήκε και το τρίτο κεφάλαιο του βιβλίου της βιολογίας γενικής παιδείας της τρίτης λυκείου, από όπου μπήκε και το θέμα Δ1 που δημιούργησε μικροπροβλήματα στους μαθητές.

Μαθηματικά για δυνατούς λύτες

Με δυσκολία τόνισαν στο agelioforos.gr ότι μπόρεσαν να απαντήσουν τα θέματα των μαθηματικών μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης που είχαν δηλώσει τα μαθηματικά για να έχουν πρόσβαση αργότερα στις σχολές του 5ου πεδίου. «Η θεωρία δεν ήταν καθαρή θεωρία» έλεγαν μαθητές, ενώ σε κάθε από τα υπόλοιπα τρία θέματα υπήρχαν σημεία που χρειαζόντουσαν ιδιαίτερη προσοχή και δυσκόλευαν τους λιγότερο καλούς. «Για κάποιον από τεχνολογική η θετική κατεύθυνση ήταν σαφώς πιο εύκολα. Σίγουρα κάποιος από την θεωρητική δεν μπορούσε πολύ εύκολα να αγγίξει το άριστα.» λέει ο Σωτήρης Μάγκος μαθητής στο 15ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης.

Δύσκολο το «άριστα»

Σημεία παγίδες έκρυβαν σύμφωνα με μαθητές και τα θέματα της Φυσικής γενικής παιδείας. «Εύκολα μπορούσε κάποιος να μπερδευτεί στα ερωτήματα Δ4 και Γ2» δήλωσε στο agelioforos.gr ο Γιώργος Δάντσης. Οι συνυποψήφιοί του έκαναν λόγω για ασκήσεις που ήθελαν προσοχή και ισχυρίστηκαν πως το άριστα ήθελε καλή προετοιμασία.

Ιστορία

Με χαμόγελα αποχώρησαν από τις αίθουσες οι ελάχιστοι υποψήφιοι που επέλεξαν το μάθημα της ιστορίας γενικής παιδείας. Τα θέματα ήταν βατά και εύκολα για όλους δήλωναν.

agelioforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: